Izbornik Zatvoriti

O nama

Obuća Pavle – o nama

„OBUĆA PAVLE“ doo nastala je kao manufakturna radionica, mali porodični biznis, u skromnim uslovima sa svega nekoliko mašina, pre 25 godina. Tradicija obućarskog zanata u porodici Pavlović, prerasla je u ozbiljnu proizvodnju dečije obuće. Prvi dečiji korak bio je inspisracija, ali i velika obaveza. Valjalo je kreirati i proizvesti cipelicu, koja će dečijoj nozi biti pravi oslonac za prve nevešte korake. Odabir materijala i modela morao je biti oličen u kvalitetu proizvedene obuće. Prirodni materijali, modeli zdravstveno testirani, moderan dizajn, prokrčili su put „OBUĆI PAVLE“ do najzahtevnijeg i najprobirljivijeg trzišta.

Iz male radionice iznikla je u savremenu fabriku za proizvodnju dečije obuće.

Dizajn i konstrukcija obuće u potpunosti prati svetske trendove. Saradjujemo sa stranim i domaćim dizajnerima. Pored estetskog kriteijuma vema važna stavka naše proizvodnje je i zdravstveni aspekt. Zbog toga deo našeg tima čine priznati pedijatri, fizijatri i ortopedi.

„OBUĆA PAVLE“ je brend koji ima svoj identitet i prepoznatljiv je kao takav na lokalnom i međunarodnom tržištu, što potvrđuju mnogobrojne nagrade za kvalitet na sajmovima kože i obuće. Kao kruna samopregornog rada dodeljeno je priznanje „Preduzetnik godine 2007“ vlasniku i direktoru preduzeća „OBUĆA PAVLE“ Srđanu Pavloviću.

 

 

 

 

 

 

Mlad, kreativni tim stvara ideje, koje oblikuju vešte ruke majstora obućara.

Vizija:

Vodeća nacionalna kompanija u proizvodnji dečije obuće sa značajnim učešćem na tržištima zemalja u regionu i u zemljama EU.

Misija:

  • Zadovoljenje zahteva i očekivanja kupaca kroz razvoj, proizvodnju i isporuku visoko kvalitetne obuće;
  • Ulaganje u razvoj znanja i sposobnosti zaposlenih koje će posledično podići nivo kulture rada;
  • Stvaranje sistema vrednosti kroz proaktivnu razmenu  sa okruženjem u cilju  zadovoljenja  svih  zainteresovanih  strana (koncept CSR);
  • Afirmacija principa održivog  razvoja;
  • Primena najviših etičkih standarda, poboljšanje  kvaliteta života zaposlenih i uvećanje  kapitala kompanije.

Poslovna strategija:

  • Oslanjanje na sopstvene izvore finansiranja;
  • Poslovno planiranje u skladu sa najvišim svetskim standardima;
  • Podizanje nivoa organizacije rada i sredstava putem stalnog usavršavanja i primene novih tehnologija;
  • Društvena odgovornost prema zaposlenima, lokalnoj zajednici, životnoj sredini i poslovnim partnerima;
  • Medjusektorska saradnja i partnerstva;
  • Prednost u poslovnoj saradnji imaju kupci i dobavljači koji su društveno odgovorni

Društveno odgovorno poslovanje

Naročita pažnja se poklanja zaposlenima, zaštiti životne sredine, tržištu, i lokalnoj, ali i široj zajednici. Zaposleni su najvredniji kapital Obuće Pavle i oni su uvek u fokusu kompanije. Sa tim u vezi izradili smo interni Kodeks ponašanja na radnom mestu, zaposlenima su zagarantovani radni uslovi koji ne štete zdravlju i obavezno je poštovanje propisa o bezbednosti na radu. Plaćanje zaposlenih je korektno i transparentno. Aktivno se promovišu talenti, veštine i stručnost zaposlenih i njihov lični razvoj kao i pomoć pri uspostavljanju balansa između života i rada  (fleksibilno radno vreme, rad kod kuće…). Promovišemo raznovrsnost u pogledu polova, starosti, invalidnosti, veroispovesti .